arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

تشریح وضعیت ترافیکی پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت وضعیت ترافیکی معابر تهران در عصر امروز را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی امروز در معابر و بزرگراه‌های پایتخت اظهار کرد: از حوالی ساعت 6 صبح دوشنبه وضعیت ترافیکی در معابر پایتخت به ویژه بزرگراه‌ها به حالت سنگین درآمده که این شرایط تا حوالی ظهر امروز و ساعاتی پس از آن نیز ادامه داشت.

عابدی با بیان اینکه با کاهش شدت بارش‌ها حجم خودروها در معابر پایتخت نیز کاهش یافت اظهار کرد: عصر امروز ترافیک در برخی از بزرگراه‌ها و معابر پایتخت نظیر چمران، نواب، حکیم، همت، سعیدی، مدرس، نیایش و ... نیمه سنگین بود که این موضوع نیز ناشی از بار ترافیکی عصرگاهی است.

به گفته جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پیش بینی می شود که تا ظرف حداکثر یکی دو ساعت دیگر بار ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر پایتخت کاسته شده و وضعیت به حالت عادی بازگردد.

عابدی با اشاره به شرایط جوی پایتخت خاطرنشان کرد: در این شرایط توصیه ما به شهروندان این است که از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو و اتوبوس برای رسیدن به مقصد استفاده کرده و از خارج کردن وسایل نقلیه شخصی خود خودداری کنند تا باعث افزایش حجم ترافیک نشوند. همچنین در صورت بروز تصادف لازم است رانندگان خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست خیابان انتقال داده و از ایجاد راه بندان و سد معبر خودداری کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان