arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

دعوت دولت‌آبادی برای پیوستن به یک کمپین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود دولت‌آبادی از مردم برای شرکت در کمپین میلیونی محکومیت فاجعه «منا» دعوت کرد.

 این نویسنده با پیوستن به کمپین امضای نامه به دبیرکل سازمان ملل در پی فاجعه «منا» نوشته است: «امور کلان مسئولیت‌پذیران مناسب خودش را طلب می‌کند؛ ناتوانی حکومت آل سعود در مدیریت مناسک منا ذهن را متوجه سوالات دشواری می‌کند! امیدوارم ایشان بتوانند پاسخ روشن به چگونگی رخداد واقعه منا بدهند.»
 
چند هفته‌ای از فاجعه منا در عربستان می‌گذرد و اقشار مختلف مردم از این حرکت مردمی و میلیونی اعلام پشتیبانی کرده‌اند. برای تسهیل در امر پیوستن به این کمپین، شماره پیامکی رایگان 6362 همراه اول به این کار اختصاص یافته که علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد 20 به این حرکت بپیوندند. همچنین متن بیانیه و اسامی گروه‌های مختلف مردمی شامل خانواده‌های داغدار، هنرمندان، ایثارگران، ورزشکاران و... در آدرس موزه صلح تهران www.tpm.ir قابل مشاهده است. پیش‌تر نیز پرویز پرستویی، رضا کیانیان، احمدرضا درویش، رامبد جوان، محمد بحرانی، عادل فردوسی‌پور و.... از مردم برای پیوستن به این کمپین دعوت کرده‌اند.

 محمود دولت‌آبادی برای شرکت در «فستیوال بین‌المللی ادبیات پراگ 2015» عازم کشور چک شده است. این فستیوال با حضور نویسندگانی از آمریکا، اروپا و آسیا از ششم تا نهم نوامبر (15 تا 18 آبان) برگزار می‌شود.
 
دولت‌آبادی به همراه دو نویسنده از اروپا و آسیا در یک برنامه کتاب‌خوانی و گفت‌وگو شرکت می‌کند.

نظرات بینندگان