arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

دانشگاه تهران صاحب خوابگاه جدید می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون دانشجویی دانشگاه تهران از ساخت یک خوابگاه جدید در کوی دانشگاه خبر داد.
 
دکتر به‌نژاد با بیان اینکه به زودی کلنگ احداث یک خوابگاه جدید برای دانشگاه تهران به زمین زده می‌شود، افزود: این خوابگاه که با ظرفیت 250 نفر به دانشجویان پسر اختصاص خواهد یافت،احتمالا در کوی دانشگاه تهران ساخته می‌شود.
 
غذای صنعتی در راه کوی دانشگاه
 
وی در ادامه با اشاره به انعقاد قراردادی بین دانشگاه تهران و یک شرکت تولیدکننده محصولات غذایی برای توزیع غذای صنعتی به ساکنین کوی دانشگاه تهران افزود: ساخت و ساز ساختمان مربوط به توزیع غذای صنعتی آغاز شده و طبق قول شرکت طرف قرارداد،قرار است این رستوران در آذرماه یا نهایتا دی‌ماه آماده بهره‌برداری شده و در یک فضای شکیل، رستورانی آبرومند در کنار سلف سرویس فعلی دانشگاه آغاز به کار کند.
 
معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه سلف سرویس کوی پابرجا خواهد بود،اظهار کرد:علاوه بر سلف سرویس کوی،این رستوران آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان است،در این رستوران 30 تا 40 غذای یارانه‌ای در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
 
به‌نژاد ادامه داد:منظور از غذای یارانه‌ای این است که یارانه‌ای از طرف دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و دانشجو با توجه به نوع غذایی که انتخاب می‌کند مابه‌تفاوت غذا و یارانه را پرداخت می‌کند.البته هزینه غذاها متفاوت است.ممکن است قیمت غذایی ارزان‌تر از یارانه پرداختی ،قیمت یک غذا متناسب با یارانه و قیمت غذایی گران‌تر از یارانه باشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان