arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

لیبرمن: حماس مسوول اوضاع و تحولات جاری در بیت المقدس است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: بحران جاری امروز در سرزمینهای اشغالی نتیجه شکست سال گذشته ما در غزه است.

به گزارش واحد رصد مرکز رسانه ای فلسطین ، لیبرمن در مصاحبه با تلوزیون رژیم صهیونیستی گفت: علت اصلی شکست امروز اسراییل در درگیریهای بیت المقدس و سایر مناطق ، نتایج جنگ تابستان گذشته غزه است ، عملیات اخیر انها نتیجه مستقیم شکست برنامه ما علیه نوار غزه است.

وی گفت: حماس مسوول اوضاع و تحولات جاری در بیت المقدس است ، تقدیر رهبران حماس از عملیات روزهای گذشته فلسطینیان و تاکید بر آمادگی برای ادامه این عملیات در هر زمان و هرجا ، عامل ادامه این وضع است.

سرزمین های اشغالی در روزهای اخیر به دلیل هتک حرمت مسجد الاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس از سوی صهیونیست ها، صحنه درگیری های شدید میان فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیست بوده است.

منابع خبری فلسطینی امروز اعلام کردند از دو هفته پیش تاکنون و با آغاز انتفاضه سوم فلسطین، دست کم32فلسطینی شهید شده و هفت صهیونیست نیز به هلاکت رسیده اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در این مدت بیش از یک هزار و550فلسطینی نیز در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده اند که 200 نفر از آنها کودک هستند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان