arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۸۹

ماجرای حضور سرزده ی احمدی نژاد به روایت شاهد عینی

حدود ساعت ۵:۳۰ خودرو را در خیابان ناصرخسرو پارك می كنیم و به طرف مدرسه علمیه مشكوة می رویم. وقتی وارد این مدرسه علمیه می شویم، نماز جماعت صبح به امامت حاج آقا قاسمیان مدیر مدرسه، به پایان رسیده است و طلاب در حال قرائت "زیارت عاشورا" هستند. ن
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجتبی ناوندی، از روزنامه نگاران حامی دولت در وبلاگ خود به حضور سرزده صبح روز چهارشنبه ۴ اسفند رئیس دولت در مدرسه علمیه مشكات اشاره كرد و نوشت:

یك لحظه احساس می كنم، در مغزم ترافیك سنگینی است؛ وقتی بلند می شوم، می بینم صدای زنگ ساعت است كه باعث جدایی ام از خواب شیرین شده است. عقربه های ساعت، ۴:۱۵صبح را نشان می دهند. دوست دارم چند دقیقه دیگر بخوابم ولی باید ۵ صبح جلوی درب خانه یكی از دوستان باشم تا با هم به مدرسه علمیه مشكوة برویم. آخر وقت دیشب بود كه متوجه شدیم احتمال دارد دكتر احمدی نژاد رییس جمهور محبوب كشورمان صبح امروز از این مدرسه علمیه بصورت سرزده بازدید كند.

حدود ساعت ۵:۳۰ خودرو را در خیابان ناصرخسرو پارك می كنیم و به طرف مدرسه علمیه مشكوة می رویم. وقتی وارد این مدرسه علمیه می شویم، نماز جماعت صبح به امامت حاج آقا قاسمیان مدیر مدرسه، به پایان رسیده است و طلاب در حال قرائت "زیارت عاشورا" هستند. نماز صبح را فرادا می خوانیم و در گوشه ای می نشینیم تا دكتر احمدی نژاد بیاید.

تعدادی از بچه های حفاظت در مدرسه حضور یافته اند كه این موضوع احتمال آمدن رییس جمهور را افزایش می دهد. آن طور كه از صحبت ها بر می آید احتمالا دكتر احمدی نژاد حول و حوش ساعت ۶:۳۰ به مدرسه علمیه مشكوة خواهد رسید.

عقربه های ساعت، لحظه به لحظه به ۶:۳۰ نزدیك تر می شود و طلاب این مدرسه علمیه بی صبرانه منتظر دیدار با رییس جمهور محبوب خود هستند كه به یك باره از جلوی درب مدرسه، صدای شعار "صلی علی محمد، مالك اشتر آمد" به گوش می رسد و باعث می شود تمام توجه ها به سمت درب جلب شود؛ ظاهرا دكتر حدود ۲۰ دقیقه زودتر آمده است؛ پس از لحظاتی، متوجه می شویم كه عده ای، بقیه را سركار گذاشته اند و رییس جمهور هنوز نرسیده است.

دكتر احمدی نژاد حدود ساعت ۶:۳۰ با همراهی حاج آقا قاسمیان وشعارهای "صلی علی محمد، یاور رهبر آمد"، "صلی علی محمد، مالك اشتر آمد" و .... طلاب، وارد مدرسه علمیه مشكوة می شود. جو، بسیار صمیمی است؛ اكثر طلاب این مدرسه موفق می شوند با رییس جمهور محبوب خود دست دهند و به وی "خوش آمد" بگویند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
1
3
صلي علي محمد
عشق مشايي خوش آمد
محمود
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
4
آقای مجتبی ناوندی تمجید شما از احمدی نژادبی طمع نیست !چه باید کرد روزگاربه وفق چاپلوسان وریا کاران است!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
1
6
حالا می شه جسارتاً حضور سرنزده را هم تعریف بفرمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
0
2
وقتی بچه های حفظت اطراف هستند . وقتی شما نماز فرادا می خونید تا انتظار امدن احمدی نژاد بشینید . کجاش غیر منتظره بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاهاهاهاها
نظرات بینندگان