arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹

واکنش عابدزاده به برخورد ها با پروین و دایی؛ برای این فوتبال حتی نمی شود تاسف خورد

« اصلا علاقه ای ندارم درباره اتفاقاتی که در این فوتبال می افتد حرفی بزنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
« اصلا علاقه ای ندارم درباره اتفاقاتی که در این فوتبال می افتد حرفی بزنم.

احمدرضا عابدزاده همچنان در لس آنجلس است و به نظر می رسد حضورش تا سال 90 هم تداوم داشته باشد. او در گفت و گویی کوتاه با خبرآنلاین می گوید:«راستش کار ثبت نام امیر کمی بیشتر از چیزی که فکر می کردم طولانی شده است. هنوز هم خیلی طول می کشد تا بتوانم ثبت نامش را انجام بدهم و برایش خوابگاهی مناسب بگیرم. خیلی برایم مهم است که پسرم در یک دانشگاه خوب ادامه تحصیل بدهد . درس خواندنش از هر چیز دیگری برای من و کلا خانواده ما مهمتر است . »

احمدرضا که پیش از این ادعا کرده بود پسرش می تواند گلر بزرگی برای فوتبال ایران شود ، می گوید:« او همین جا فوتبالش را هم ادامه می دهد. من طوری برنامه ریزی کرده ام که او بتواند بازی کند . با چند تا تیم هم برایش حرف زدیم اما فعلا هنوز جدی نیست. الان اولویت اصلی ما درسش است. »

برای گلر سال های نه چندان دور پرسپولیس از اتفاقات اخیر فوتبال می گوییم. از حمله به دایی و حمله به ملک علی پروین. او کمی مکث می کند و می گوید:« من که آنجا نیستم ، ولی برایم تعجب هم ندارد که این اخبار را بشنوم. دیگر این چیزها عادی شده. می خواستم بگویم باید به حال این فوتبال تاسف خورد اما حتی دیگر تاسف خوردن به حال این فوتبال هم فایده ای ندارد. شک نکن روزهای مان بدتر از این هم می شود. بی خیال ، دوست ندارم در این باره حرفی بزنم . بگذار وقتی برگشتم شاید دوباره حرف زدیم»

نظرات بینندگان