arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۶۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹

زن خیابانی، مرد هوسران را به خانه شوهر برد!

مردان هوسران وقتی پا در دخمه پنهان زن خیابانی ‌گذاشتند خود را در برابر گروگانگیر شمشیرزن دیدند. طعمه‌های این زن و شوهر توطئه‌گر پس از اینکه تسلیم همه خواسته‌های آنان می‌شدند از ترس آبروریزی سکوت می‌کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردان هوسران وقتی پا در دخمه پنهان زن خیابانی ‌گذاشتند خود را در برابر گروگانگیر شمشیرزن دیدند. طعمه‌های این زن و شوهر توطئه‌گر پس از اینکه تسلیم همه خواسته‌های آنان می‌شدند از ترس آبروریزی سکوت می‌کردند.

به گزارش انتخاب؛ همسایه‌های آپارتمان شماره 2035 هر روز شاهد رفت‌و‌آمد‌های مرموز مردان زيادی به خانه زن و شوهر جوان بودند. هیچ‌کس نمی‌دانست پشت این دخمه پنهان چه رازی نهفته است.این زوج جوان به تازگی به این آپارتمان اسباب‌کشی کرده بودند و هیچ‌کس شناختی از آنان و اینکه چه توطئه‌هایی در این دخمه پنهان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد نداشتند.

گاهی دیده می‌شد زن جوان با مردان مختلفی به این خانه می‌رود و پشت سرشان شوهر این زن با رفتار مرموزی وارد می‌شد. راز این دخمه پنهان بود تا اینکه مردی به دادسرای شهرری مراجعه کرد و از سناریوی سیاه زوج جوان پرده برداشت. این مرد به بازپرس حسینی از شعبه دوم دادسرا گفت: روز گذشته وقتی در خیابان شهرری بودم با زنی مواجه شدم که اصرار داشت سوار خودرو‌ام شود. وقتی پایم را روي ترمز گذاشتم زن جوان بلافاصله سوار شد.

طوری رفتار می‌کرد که انگار بارها یکدیگر را دیده‌ایم و آشنای دیرینه هستیم. زن بسیار شادی بود و از همه‌جا صحبت می‌کرد. از زندگی‌اش می‌گفت که چگونه به‌خاطر اعتیاد همسرش از او جدا شده و چه سختی‌هایی در زندگی کشیده است.

خیلی ناراحتش شدم. می‌خواستم کمکش کنم، وقتی از من خواست به خانه‌اش بروم دعوتش را قبول کردم. به یک آپارتمان کوچک رفتیم. خانه کوچکی داشت، با دیدن عکس دختر بچه‌ای تازه متوجه شدم که وی بچه هم دارد.

تازه رسیده‌ بودیم که ناگهان کلید در خانه چرخید، ترسیده بودم، خواستم از پنجره فرار کنم ولی مرد قوی‌هیکلی را جلوی در دیدم كه با شمشیر به سمتم آمد، وحشت کرده بودم. می‌لرزیدم. تازه متوجه شدم در دام چه نقشه سیاهی گرفتار شده‌ام. با یکدیگر گلاویز شدیم ولی وی با داشتن شمشیر به‌راحتی مرا به صندلی بست و به دهانم چسب زد. همه پول‌ها و تراول‌هایم به همراه کارت عابر بانکم را از داخل جیبم برداشت و وقتی رمز عابر بانکم را خواست از ترس جانم سریع گفتم.

باورم نمی‌شد به این راحتی گیر‌ افتاده باشم. وقتی مرد جوان برای گرفتن پول از عابر بانک خانه را ترک کرد سعی کردم دست و پاهایم را باز کنم، زن جوان در خانه بود که توانستم طناب را باز کنم و از پنجره فرار کنم. با ادعاهای عجیب این مرد، تحقیقات برای دستگیری زوج سیاه کلید خورد.

بررسی‌ها نشان می‌داد زن جوان در خیابان‌ها مردان پولدار را شکار می‌کند و در حالی که همسرش درتعقیب اوست، سوار خودروی سوژه‌های خیابانی خود می‌شود و اعتماد آنان را جلب می‌کند.

این زن، مردان هوسران را به دخمه پنهانی خود ‌کشانده و همسرش برای اخاذی‌های میلیونی پا به مخفیگاه سیاه می‌گذاشت و با تهدید شمشیر و چاقو سناریوی سیاه را به مرحله اجرا در می‌آورد.

با این سرنخ تیم تحقیق خود را پشت خانه این زوج تبهکار رساند. وقتی عباس و الهام در محاصره پلیس قرار گرفتند، چاره‌اي جز تسليم نديدند. آنها در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و گفتند: وضع مالی مناسبی نداشتیم، 9 سال از زندگی مشترکمان می‌گذشت و با وجود یک دختر 7 ساله هیچ‌کاری نداشتيم، نمی‌توانستيم خانه‌ای کرایه کنيم به همین خاطر نقشه اخاذی از مردان پولدار و خیابانی را کشیديم.

مرد جوان گفت: وقتی موضوع را با الهام مطرح کردم ابتدا قبول نکرد اما وقتی دید هیچ چاره‌ای نداریم مرا در توطئه این سناریو همراهی کرد.

وی افزود: مردان هوسران را شناسایی می‌کردیم، من خودروی آنان را تعقیب می‌کردم تا اینکه وارد خانه می‌شدند سپس با تهدید شمشیر و چاقو نقشه خود را به مرحله اجرا در می‌آوردم. با اعترافات این زوج جوان تحقیقات برای افشای زوایای دیگر پرونده ادامه دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
3
12
از قدیم گفته اند آدم گرسنه دین و ایمون و غیرت نداره.
مسلمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
1
9
بازهم بگید بیکاری تک رقمی است
ناشناس
|
CANADA
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
4
8
اگر آقایان طرح خانه ی عفاف را اجرا کرده بودند الان از این مشکلات نداشتیم.
ناشناس
|
ICELAND
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
1
3
اين قديم كه ميفرمايين توي اين سالا واقعيتى عام شده قبلا فقط يه حرف بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
1
7
عجیبه هاااااااااا

موضوع چقدر شبیه داستان فیلم سینمایی تسویه حساب تهمینه میلانی هستش!!!

وقتی میگن سینمای ایران بی محتوا شده و داره جرم و جنایت یاد میده همینه دیگه..اگه یه عده گوش کنن!!
بينيم بابا
|
CANADA
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
3
عزيزم سينما بايد حقايق رو نشون بده نه خزعولاترو .
حقيقت اينه كه مردها توي ايران از نظر جنسي كشنه ان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
عزیزم اصلا زن ها اینطور نیستن ها!!! اصلا!!!
:)))
اگه از این دید کشور به کشور به موضوع نگاه کنیم کار به بحث سیاسی میکشه و نوع نظام و قوانین آن...
شما توو کانادا تشریف داری که روابط خیلی راحته حتی با مادر و...!(شرمنده که اینو گفتم)
اما اینجا دین..اسلام حکم میکنه ..اسلامی که نمی ذاره خونواده ها به گند کشیده بشن!
اما مجموعه فعالیت های نادرست سیاست گذاران کشور باعث شده اوضاع یکم خراب بشه اما مطمن باش به اوون افتضاح غرب که شما توش زندگی میکنی نرسیده ونخواهد رسید!
حتی علاوه بر دین من..شما و همه ایرانی ها یک فرهنگ اصیل و غریزی داریم که نمیذاره مثل غرب باشیم.
حالا اینکه یه عده مثل این زن و شوهر پیدا میشن باید سایر مسائل دیگر را هم برسی کرد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
عزیزم نیست توو همین کانادای شما مرد ها چه پاک ان!!!
توو کولپ های شبانه میرند یه آب میوه میخورن میان دیگه درسته؟؟
بعد فقط با زن خودشون هستن نه زن دیگه!!
اصلا به اونا نمیشه گفت خیانت میکنن!!
من تقاضا میکنم شما که اونجایی دیگه خیلی باید دقیق مسائل را بررسی کنی!
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
1
2
خود فیلم تسویه حساب ... الکی فیلم 2 سال توقیف نبود...
نظرات بینندگان