arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

عادل فردوسي‌پور از بدترين شب‌هاي گزارشگري گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  عادل فردوسي‌پور در مقام کارشناس در برنامه‌ي «آسيا 2015» حاضر شد و خاطراتي را از گزارش بازي ايران مقابل بحرين که حدود 9 سال قبل برگزار شد و به باخت ايران انجاميد، بيان کرد.

فردوسي‌پور در ابتداي برنامه ضمن خسته نباشيد به دست‌اندرکاران ويژه برنامه شبکه سه سيما، با بيان اينکه زحمت زيادي براي اين برنامه کشيده‌ شده، توضيحاتي را درخصوص وضعيت تيم ملي کشورمان در بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا و همچنين پيش‌بيني و نتايج اين بازي‌ها عنوان کرد.

وي در بخشي از صحبت‌هايش گفت: در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني 2006 که ايران مقابل بحرين قرار گرفت، يکي از بدترين شب‌هاي زندگي من بود؛ خصوصا اينکه گزارشگر آن بازي هم من بودم؛ البته شايد هم اين احساس را همه‌ي هموطنان عزيزمان داشتند.

 اما پس از آن ديدار در رده‌بندي جام ملت‌هاي 2007 مقابل اين تيم پيروز شديم و همچنين در ديداري ديگر که در تهران صورت گرفت با شش گل مقابل آنها پيروز شديم و امروز هم که اين بُرد اتفاق افتاد و بچه‌ها خوب بازي کردند.

بخش ديگري از صحبت‌هاي عادل فردوسي‌پور به پاسخ درباره‌ي نحوه‌ي اعزام تيم ملي به استراليا گذشت و اينکه عنوان مي‌شود جاي تيم ملي در آنجا مناسب نيست که او تاکيد کرد آنچه گفته مي‌شود در حد شنيده‌هاست.

فردوسي‌پور گفت: پيمان يوسفي شنبه به استراليا رسيد و از ابتداي ورود تيم ملي حضور نداشت در نتيجه خودمان آنجا خبرنگار نداشتيم و آنچه گفته مي‌شود در حد شنيده‌هاست. ما به لحاظ برگزاري بازي‌هاي تدارکاتي در زمره‌ي بدترين‌ها بوديم و خيلي خوشحاليم بعضي بازکنان فرصت پيدا کردند خودشان را نشان دهند.

ادامه‌ي صحبت‌هاي فردوسي‌پور در اين بخش به انتقاد از تعداد بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي و ارزيابي‌اش از گروهي که تيم ملي در آن قرار گرفته است، گذشت.

وي همچنين به حضور پرشور تماشاگران ايران در بازي روز گذشته تيم ملي کشورمان مقابل بحرين اشاره کرد و گفت: احساس غربت و دوري از وطن، عشق و علاقه مردم به ايران را بيشتر کرده و جو حاکم بر استاديوم بسيار پرشور بود.

عادل فردوسي‌پور در عين حال با اشاره به وجود تماشاگران ايراني که در ورزشگاه حضور داشتند، گفت: تمام کساني را که دوربين نشان داد و نداد، همه ايراني بودند.
فردوسي‌پور اين جمله را در حالي گفت که مي‌خنديد و در ادامه واکنش و خنده‌ي رضا جاوداني را هم به همراه داشت.

به گزارش ايسنا‌، پخش مصاحبه پيمان يوسفي با علي کفاشيان و همچنين نبي - سرپرست تيم ملي در استراليا - پس از اتمام کنگره AFC از ديگر بخش‌هاي آسيا 2015 شامگاه گذشته بود.

 عادل فردوسي‌پور که تهيه‌کنندگي و اجراي برنامه «2014» ويژه جام جهاني را برعهده داشت، به طور مستمر با برنامه
«آسيا 2015» همکاري ندارد.

رضا جاوداني - تهيه‌کننده برنامه «آسيا 2015» - درباره‌ي علت اين مساله توضيحاتي را به ايسنا ارائه داده و گفته بود: پيش از اين با عادل فردوسي‌پور براي اجراي اين برنامه صحبت‌هايي داشتيم که ايشان به علت گرفتاري‌هاي کاري و کارهاي دانشگاهي‌اش نتوانست با ما همراه شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان