arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳

چهار پیام اسقاط پهپاد اسراییلی به روایت پایگاه خبری رای الیوم

چهارمین پیام خطاب به نیروهای جنبش مقاومت فلسطینی در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه است که قصد دارد به آنها اعلام کند در مواجهه با اسراییل تنها نیستند و می توانند روی همپیمانان خود در ایران حساب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پایگاه خبری ˈالرای الیومˈ سرنگونی پهپاد اسراییلی به دست نیروهای سپاه پاسداران ایران در نزدیکی تاسیسات نطنز را حاوی چهار پیام خاص برای مخاطبان مشخص دانست.


به گزارش انتخاب این پایگاه با اشاره به بحران جاری در خاورمیانه به ویژه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اهمیت اسقاط پهپاد جاسوسی این رژیم را مضاعف ارزیابی کرد و نوشت که رژیم صهیونیستی با ارسال این هواپیمای رادارگریز مدل ˈهرمسˈ، سیاست ایران هراسی و دامن زدن به نگرانی جامعه بین المللی از برنامه هسته ای این کشور را دنبال می کرد.

الرای الیوم افزود: اما جمهوری اسلامی ایران با اسقاط این هواپیما، اعلام خبر آن، به نمایش درآوردن بقایای هواپیما از تلویزیون و تاکید بر این که کمیته ای از کارشناسان فنی ضمن بررسی پهپاد یاد شده، اطلاعات ذخیره شده در سیستم کامپیوتری و دوربین های آن را استخراج و پردازش خواهد کرد، ارسال چند پیام را دنبال کرد:

نخست این که ایران فناوری لازم را برای سرنگون کردن این قبیل هواپیماهای تجسسی در اختیار دارد و در این زمینه، از دانش و فناوری پیشرفته برخوردار است.

پیام دوم این است که ایران به عنوان حامی گروه های مقاومت فلسطینی، حمایت های خود را افزایش خواهد داد.

سومین پیام ایران که مخاطب آن دوستان رژیم صهیونیستی در میان کشورهای عرب همجوار است، این است که تهران به خوبی از جزییات همکاری آنان با ˈاسراییلˈ آگاه است و دقیقا می داند که این هواپیما از خاک کدام کشور ثالث در منطقه به پرواز درآمده است.

چهارمین پیام خطاب به نیروهای جنبش مقاومت فلسطینی در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه است که قصد دارد به آنها اعلام کند در مواجهه با اسراییل تنها نیستند و می توانند روی همپیمانان خود در ایران حساب کنند.

به نوشته الرای الیوم، پرواز هواپیمای جاسوسی اسراییل نمایانگر نگرانی این رژیم از نقش قزاینده جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه ای است که محوریت آن، حمایت از مقاومت است.

ˈمسلم این که نگرانی اسراییل از ایران در آینده مضاعف خواهد شد، زیرا همزمان با سرنگونی هواپیمای جاسوسی پیشرفته اسراییلی، ایران در جریان یک رزمایش، دو هواپیمای بدون سرنشین جدید و دو موشک جدید به نام های ˈقدیرˈبا برد 300 کیلومتر وˈالنصر البصیرˈ را به نمایش گذاشت. ˈ
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان