arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹

دستگیری برخی میهمانان تئاتر فجر در درگیری های 25 بهمن

در حالی كه روز گذشته بخشی از جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای ایجاد حواشی برای این رویداد تعطیل شده بود، در درگیری های روز گذشته، برخی میهمانان خارجی جشنواره بیست و نهم فجر در حین عكاسی از صحنه های درگیری دستگیر و ساعاتی بعد با پیگیری های صورت پذیرفته آزاد شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت آینده نوشت: در حالی كه روز گذشته بخشی از جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای ایجاد حواشی برای  این رویداد تعطیل شده بود، در درگیری های روز گذشته، برخی میهمانان خارجی جشنواره بیست و نهم فجر در حین عكاسی از صحنه های درگیری دستگیر و ساعاتی بعد با پیگیری های صورت پذیرفته آزاد شدند.

به نوشته ی این سایت، در طول درگیری های 25 بهمن خیابان انقلاب، برخی میهمانان خارجی جشنواره بین المللی فجر در حین حركت به سمت محل اجرای تئاتر فجر، متوجه وقایع صورت پذیرفته شده و مشغول عكاسی از درگیری ها می‏شوند.

در این میان علی الظاهر این اشخاص دستگیر و منتقل می شوند تا ساعتی بعد، مسئولان مربوطه در وزارت فرهنگ و ارشاد در جریان این ماجرا قرار گیرند و پیگیر وضعیت این میهمانان خارجی جشنواره شوند و ذر نهایت با ارائه مدارك شناسایی و احراز هویت این اشخاص، زمینه آزادی شان فراهم شده و ساعاتی بعد آزاد شوند.

دیروز دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر فجر در حالی پیگیری شد كه اجرای تمام نمایش‌های خیابانی كه قرار بود 25 بهمن اجرا بشود، لغو و مقرر شد این آثار امروز در محوطه تئاتر شهر اجرا شود. محمد حیدری، دبیر جشنواره 29 تئاتر فجر نیز دراین باره گفت بود: از آن جا كه در این شرایط ضمانت كافی برای محافظت از مخاطبان و هنرمندان تئاتر وجود ندارد و ممكن است برخی سو‌دجویان سوء‌استفاده‌هایی انجام دهند، تمام آثار خیابانی لغو شد.

نظرات بینندگان