arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

بازتاب‌ جهانی بازدید رهبری‌ از دستاوردهای‌ هوافضا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه المیادین لبنان در پایگاه اینترنتی خود نوشت: رهبر ایران در جریان بازدید از تجهیزات نظامی این کشور با حمایت از سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای گفت: انتظار دشمنان برای جلوگیری از برنامه موشکی ایران توقعی احمقانه است.

پایگاه خبری البوابه هم نوشت: رهبر ایران توقع غرب برای جلوگیری از برنامه موشکی ایران را احمقانه خواند.

پایگاه خبری-تحلیلی دبکا فایل نوشت: رهبر ایران از موضع غرب در قبال برنامه موشکی این کشور انتقاد کرد.

شبکه اسکای نیوز هم در خبری با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه تجهیزات موشکی سپاه اعلام کرد : رهبر ایران پیش از مذاکرات هسته ای از دستاوردهای موشکی این کشور بازدید کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد : رهبر ایران خواستار تولید موشک شد.

پایگاه خبری العهد اعلام کرد: امام خامنه ای در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه تاکید کرد : نباید نیازهای کشور و مذاکرات به هم ربط پیدا کنند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد : "آیت الله علی خامنه ای"از سپاه پاسداران خواست به تولید موشک پرداخته و مذاکرات هسته ای را مکان مناسبی برای رایزنی بر سر برنامه موشکی و حل مشکل تحریم های اقتصادی نداست.

شبکه روسیاالیوم گزارش داد: رهبر ایران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه تاکید کرد : این نمایشگاه توان و انرژی ملت ایران را در میادین دشوار ثابت کرد.

شبکه الجزیره هم اعلام کرد: رهبر ایران توقع دشمن در محدود کردن برنامه موشکی این کشور را احمقانه توصیف کرد.

رادیو بین المللی فرانسه گزارش داد آیت الله خامنه ای انتظارات غرب در مورد محدود کردن برنامه موشکی این کشور را «ابلهانه و احمقانه» دانست.
نظرات بینندگان