arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹

380 ميلیون تومان براي دور كردن جن‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن و مردی که با رمالی از یک خانواده، 380 میلیون تومان کلاهبرداری کرد‌ه‌اند؛ توسط پلیس مازندران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار انتخاب؛ با مراجعه مردی به پلیس آگاهی ساری، براي شكايت از کلاهبرداری يك زوج رمال، ماموران وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این گزارش حاکی است، مالباخته در اظهارات خود به پلیس گفت که 2 تن به نام‌های ارشاک و فاطمه مرد و زنی که خود را به‌عنوان نماینده یکی از علما و مرتبط با جن‌ها معرفی کرده بودند، پس از مدت زیادی رفت و آمد به خانه ما و جلب اعتماد خانواده‌ام با آشنایی کامل از ویژگی‌های روحی، رفتاری و اعتقادی من و همسرم و شناسایی اموال منقول و غیرمنقول به بهانه‌های مختلف از جمله حل مشکل روحی فرزندانم و دریافت خمس و زکات در 3 مرحله مجموعا 380 میلیون تومان کلاهبرداری کردند.

بر پایه این گزارش، ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انتظامی با شناسایی این افراد و مخفیگاه آنان، در یک اقدام سریع و غافلگیرانه موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی هر 2 متهم را دستگیر کنند.

در ادامه، متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس و تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کردند صرفا از همین خانواده کلاهبرداری کرده و مبالغ دریافتی را برای خرید آپارتمان، زمین، املاک و هزینه‌های شخصی صرف کرده‌اند.

متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستور مقام قضایی با قرار 400 میلیون تومان وثیقه روانه زندان شدند.
نظرات بینندگان