arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۲

کلاه قرمزی و جیگر هم با ضرغامی قهر کردند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یرج طهماسب با ارسال نامه ای به ساخت برنامه کلاه قرمزی ۹۳ را به دلیل آنچه «رفتار غیر حرفه ای زیر مجموعه روسای تلویزیون» خوانده،منتفی دانست.

 به گزارش«پارس توریسم »،در حالی که صبح روز گذشته(ششم اسفند ماه) علی بخشی زاده مدیر شبکه دوم سیما با اطمینان خاطر از قطعی بودن ساخت سری جدید مجموعه پر طرفدار کلاه قرمزی برای پخش در ایام نوروز 93 سخن گفت و شک و شبهه ها را برطرف ساخت، ایرج طهماسب در نامه ای،امکان ادامه همکاری با تلویزیون را ممکن ندانست.

در متن نامه این کارگردان که در اختیار «بانی فیلم وایسنا» قرار گرفته آمده است:«من گفته بودم علاقه مند نبودم امسال کلاه قرمزی بسازم.اگر دلایلش را بخواهید خواهم گفت. روسا صدایمان کردند،با ما جلسه گذاشتند و به خاطر رفتار غیر حرفه ای زیر مجموعه خود ما را دلجویی کردند.

قرار شد کار را با همه سختی و کمبود زمان اجرا کنیم.فعالیت را شروع کردیم و همه آمدند هزینه کردیم،اما روسا هر چه دستور می دهند کار پیش  نمی رود !!!؟؟

گویا کسانی در تلویزیون مثل روسا و مردم علاقمند به این مجموعه نیستند.از تلویزیون عذرخواهی می کنم و امکان ادامه همکاری با آنان را ندارم.

این برنامه را به شکل دیگر برای مردم عرضه خواهم کرد.امسال تلویزیون برنامه کلاه قرمزی ۹۳ ندارد.شبکه خصوصی هم نداریم و مجبوریم آنرا نسخه به نسخه چاپ کنیم و به دست مردم برسانیم.

ایرج طهماسب»این واکنش تند و به نوعی افشاگرانه طهماسب که از لا به لای آن،مسئله به نتیجه نرسیدن مذاکرات مالی استشمام می شود را شاید بتوان پایانی بر حاشیه های اخیر پیرامون تولید سری جدید مجموعه کلاه قرمزی دانست.

مگر آنکه در آینده نزدیک اتفاق دیگری بیفتد و رضایت سازندگان به طریقی جلب شود.هر چند در این میان،علاقه مندان به کلاه قرمزی و سایر اطرافیان عروسکی اش قطعا از این بازی تایید و تکذیب سرخورده و دلگیر خواهند شد.

ماجرایی که طی یکی دو سال اخیر شاهد شکل گیری آن بوده ایم و هر سال نیز صورت وخیم و غیر منتظره تری را به خود می گیرد.
نظرات بینندگان