arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲

تشریح آخرین وضعیت بزرگراه طبقاتی صدر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون هماهنگی و امور مناطق با بیان این که پروژه بزرگراه طبقاتی صدر از لحاظ سرعت و کیفیت استثنایی است و قطعا مباحث ایمنی بر سرعت اجرای آن اولویت داشته است، از بهره برداری آزمایشی فاز اول این پروژه همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش تهران سما، دکتر عیسی شریفی در بازدید از پروژه بزرگراه طبقاتی صدر با تاکید بر این که در این پروژه قطعا مباحث ایمنی بر سرعت اجرای آن مقدم بوده است، گفت: همه تلاش دست اندرکاران این پروژه این بود که کار با استانداردهای جهانی ساخته شود که این اتفاق افتاد و سرعت و کیفیت اجرای پروژه نیز استثنایی بود.

وی افزود: از نکات مهم پروزه بزرگراه طبقاتی صدر، احداث این پروژه توسط کارگران و مهندسان ایرانی که 100 درصد کار به صورت بومی انجام شد و آنچه که در زمینه انتقال تکنولوژی نیز صورت گرفت، امروز به شکل دانش بومی تبدیل شده است و می توان در سراسر کشور از آن استفاده کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان این که در طول اجرای این پروژه، فشار کار برروی مجموعه اجرایی زیاد بوده است و با اشاره به مشکلات مختلف در حین اجرای آن اظهار کرد: بنا بر تدبیر شهردار تهران، فاز اول پروژه بزرگراه طبقاتی صدر به صورت آزمایشی تا مسیر قیطریه، عید غدیر آماده افتتاح و بهره برداری می شود.

شریفی تصریح کرد: همه مجموعه شهرداری باید دست به دست هم دهند تا اقدامات باقی مانده نیز به اتمام برسد تا در اواخر پاییز و یا اوایل زمستان این پروژه به بهره برداری نهایی برسد.

وی ضمن تشکر از همه رسانه ها و به ویژه صدا و سیما به دلیل همراهی در انعکاس مناسب عملیات اجرایی پروژه بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش، گفت: این پروژه دارای بحث های فنی پیچیده و بسیار حساس و مشکل بود و به این شکل برای اولین بار در کشور انجام شد و زحمات زیادی برای آن کشیده شده است که از این رو باید از همه دست اندرکاران آن قدردانی کرد.
نظرات بینندگان